Our sponsor...

Tuesday, June 14, 2011

Koleksi buku masakan..

Set buku masakan yang dipilih berdasarkan keberkesanan dalam penyediaan makanan dalam waktu yang singkat yang ditulis oleh chef-chef terkemuka tanah air.Dapatkan juga informasi terkini mengenai koleksi buku di www.stormreaders.com
Pakej yang ada Set Masakan
TBBK1095 - Dunia masakan Chef Sabri
Sinopsis : Sebuah buku yang menghimpunkan menu-menu istimewa dari seluruh dunia, dibawakan oleh seorang chef yang mendapat pengiktirafan dari kerajaan Malaysia sebagai 'Chef Negara.' Selain daripada menu-menu tersebut, turut diselitkan ialah kaedah membuat ukiran ais, perkara asas di dapur serta pelbagai tip untuk menjadi chef di peringkat professional. Chef Sabri juga merupakan pengacara 'Di Dapur' terbitan radio Ikim.







TBBK1054 - Resipi 30 Minit Chef Kamarul
Sinopsis : Resipi yang disediakan di dalam buku ini merangkumi semua aspek menu seperti sarapan pagi, snek, makan tengahari, minum petang, makan malam, pemanis mulut, minuman dan banyak lagi.
Di samping resipi, buku ini juga dilengkapi pelbagai tips, nasihat pemakanan dan doa-doa yang dapat diamalkan sambil anda menyediakan hidangan istimewa buat yang tersayang.

Keistimewaan buku:
  • Menyediakan 50 resipi makanan dan minuman
  • Padat dengan pelbagai bahan asas dan perasa dalam masakan
  • Lebih 130 muka surat penuh berwarna dihiasi contoh-contoh hidangan yang menyelerakan
PTSB1042 - Resepi sihat dan mudah makan tengahari & malam
Sinopsis : 45 Resipi Suhat & Mudah - Makan Tengah Hari & Malam ini sangat unik dan berkhasiat kerana setiap resipi yang dipersembahkan mengandungi kiraan kalori dan kandungan nutrisi yang boleh membantu anda merancang permakanan yang sihat. Paling penting ia sesuai bagi pesakit 'gaya hidup masa kini'. Buku ini juga memberi panduan kepada anda bagaimana menyediakan bahan dan masa memamsak tidak sampai 30 minit. Berasaskan bahan sedia ada di dapur diadun menjadi resipi yang berkhasiat. Sekiranya anda mahukan resipi yang 'berbaloi-baloi' bagi kesihatan diri, miliki buku istimewa ini!


PTSB1064 Senangnya memasak Kuih muih minum petang


























Dapatkannya segera di http://www.stormreaders.net/haniffuosman








No comments:

Post a Comment